مجله پارسی78 | parsi78.com

پارسیان پارسی علمی دانش فناوری سرگرمی و...

مجله پارسی78 | parsi78.com

پارسیان پارسی علمی دانش فناوری سرگرمی و...

مخوف ترین کتاب ها در رابطه با طلسم و ادعیه

کتب زیادی در رابطه با طلسم و ادعیه وجود دارد اما اصولا خودتون هم بهتر از من می دونید که تمامی این کتاب ها تا بحال فیک بوده و محتوای خاصی نداشته و فقط با چهارتا حرف دهن پرکن خواستن این کتاب هارو معروف کنن و حتی گاهی بفروشن.

من تقریبا تمامی کتاب های شاخص در رابطه با دعا طلسمات ادعیه رو مطالعه کردم و به نتایج جزئی رسیدم. نتایج من مطمئنا تماما درست نیست و فقط حاصل تلاش ها و تحقیق های خودمه. در راه سرچ و جستجو برای پیدا کردن بهترین کتاب های فارسی برای دانلود در زمینه طلسم طلسم دعا سعی کردم تمامی عقاید شخصی خودم رو بی تاثیر بکنم در این راه.

  تا الان 60 درصد مسیر رو رفتم و کتاب های طلسمات و ادعیه رو بررسی کردم و به نتیجه کلی نرسیدم هنوز ترجیح دادم مطالبی که از قبل نوشتم رو حذف کنم و فعلا چرکنویس های خودم رو ادیت کنم. کتاب های زیادی مثل نوستراداموس و کتاب هزار طلسم و ... رو بررسی کردم و به نتایج جالبی رسیدم.

خوشحال می شم شما هم کامنت بزارید و منو در این راه راهنمایی کنید تا به نتایج خوبی برسم.

تشکر از نگاه مهربان شما

از سمت مهندس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد