مجله پارسی78 | parsi78.com

پارسیان پارسی علمی دانش فناوری سرگرمی و...

مجله پارسی78 | parsi78.com

پارسیان پارسی علمی دانش فناوری سرگرمی و...

تعبیرخواب دیدن خون در خواب – تعبیرخواب خون دماغ شدن – تعبیرخواب خون درخواب


تعبیرخواب خون در خواب irnab ir تعبیرخواب خون در خواب  

تعبیرخواب خون در خواب


تعبیرخواب خون یوسف نبی علیه السلام:

دیدن خون در خواب درد و غم است. دیدن خون کم کردن دلیل تندرستی می باشد واز غم و درد راحت گردد.

در مورد دیدن خون در خواب حضرت دانیال و ابراهیم کرمانی گوید:

اگر خواب بیننده ببیند که خون بسیار از بینی او بیرون آمد و ضعیف نشد، دلیل کند بر یافتن مال حرام، خاصه که جامه او به خون آلوده گردد. اگر خواب بیننده ببنید که خون اندک فرود آمد و قوت ضعیف شد و جامه آلوده نشد، دلیل است که درویش گردد و مالش را نقصان افتد. اگر ببیند که تنش نیرو گرفت، دلیل بر یافتن مال حرام استفاده کند.

در مورد دیدن خون در خواب ابراهیم کرمانی می گوید:

اگر خواب بیننده ببیند که خون می خورد، دلیل است مال حرام خورد یا خون ناحق کند. اگر اندامی از اندامهای او بریده شود، چنانکه آن اندام از وی جدا شد، دلیل است زننده زخم، سفر کند. اگر بیند که در تن او سوراخی بود که از آن سوراخ خون روان شد و جامه او را آلوده . کثیف کرد، دلیل که او را به قدر آن مالی حرام رسد. اگر بیند که خون از زخم و جراحت نیامد و آن جراحت تازه بود، دلیل که درمال او نقصان آید، یا از کسی سخنی سخت شنود و او را در آن ثواب است، زیرا که خون بر گناه باشد که از تن او بیرون آمد. اگر بیند که از قضیش خون بیرون آمد، دلیل است او را فرزندی از شکم مادر بیفتد. اگر که از مقعدش خون بیرون آمد، چنانکه تنش آلوده شد، دلیل است که به قدر آن مالی حرام حاصل کند. اگر بیند که ازبن دندان او خون بیرون آمد، دلیل است از خویشانش به او درد و غمی میرسد.

محمد ابن سیرین در مورد دیدن خون در خواب می گوید:

اگر خواب بیننده در خواب ببیند که بدون جراحت خون از تن آمده،یعنی اگر رشوه گیر بوده، رشوه میگیرد. اگر نه او را زیان میرسد. اگر ببیند که روی تنش جراحت بود و از آن جراحت ها خون می آید، یعنی به او زیان و غم و اندوه میرسد. اگر ببیند کسی به او شمشیر زد و خون از تنش روان شد، دلیل که بر وی زبان خلق دراز گردد و او در آن ثواب است. اگر بیند از جایگاهی که زخم است خون بیرون آمد و جامه و تن او الوده از خون شد، دلیل مالی است که به حرام بدست می آورد .

در مورد دیدن خون در خواب جابر مغربی می گوید:

اگر خواب بیننده ببیند که درجایی درخون افتاد، دلیل است به خون ناحق مبتلا شود. اگر بیند که در شهری یا کوچه ای خون همی رفت، دلیل کند بر خون آن موضع خون بسیار ریخته گردد.

 

تعبیرخواب خون آنلی بیتون:

*دیدن لکه های خون بر لباس در خواب ، نشانه دشمنانی است که میخواهند از موفقیتتان در کارتان جلوگیری کنند.

*دیدن خون در خواب ، یعنی باید از دوستان ناباب دوری کنید.

*اگر خواب ببینید از زخمی در بدنتان خون می آید نشان دهنده ی بیماری جسمی است و ممکن است در اثر شراکت با افرادی بیگانه در کار خود به پیروزی نرسید.

*دیدن خون بر دست خود ، علامت آن است که اگر بیشتر مراقب رفتار خود نباشید ، بدشانسی قریب الوقوعی در پیش خواهید داشت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد